”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Nail-ed Sunday: CND Art Vandal Collection

Hello! Σήμερα σας έχω ένα review-nailart θέμα για μία εταιρία που βλέπω συχνά τον τελευταίο καιρό σε nail posts αλλά μέχρι πρόσφατα δεν την είχα δοκιμάσει η ίδια. Φυσικά και μιλώ για τα βερνίκια της CND Vinylux και συγκεκριμένα την ανοιξιάτική κολεξιόν με τα φρέσκα, έντονα χρώματα, απαραίτητα για την ερχόμενη άνοιξη. Εγώ δοκίμασα δύο από τις καινούργιες αποχρώσεις τους καθώς και το wWeekly Top Coat.


Το Magenda Mischief είναι ένα ζωηρό φουξ-μωβ βερνίκι με βιολετί shimmer, οπάκ από το πρώτο κιόλας πέρασμα. Στεγνώνει μέσα σε λίγα λεπτά και αφήνει ένα σατιν τελείωμα όταν στεγνώσει εντελώς. Η διάρκειά του είναι καλή και ενισχύεται ακόμη πιο πολύ αν το συνδυάσετε με το αντίστοιχο top coat. Στην φωτογραφία έχω περάσει δύο στρώσεις για περισσότερο βάθος στο χρώμα.
Το Digi-Teal είναι ένα τιρκουάζ χρώμα που εκ πρώτης όψεως φαίνεται creme polish αν το κοιτάξετε όμως καλά έχει ένα πολύ πολύ διακριτικό μπλε shimmer, το οποίο όμως δεν είναι αισθητό επάνω στο νύχι, δίνει όμως μία εξτρα γυαλάδα. Και αυτό οπακ με ένα πέρασμα. Στη φωτογραφία έχω περάσει δύο στρώσεις.



Το Weekly Top Coat είναι must have είτε είστε nail addicts όπως εγώ είτε απλά απολαμβάνετε τα βαμμένα νύχια. Είναι ένα διάφανο βερνίκι για σουπερ γυαλιστερό τελείωμα και μεγάλη διάρκεια. Πρόκειται για φόρμουλα που γίνεται πιο ανθεκτική όταν εκτίθεται στο φως. Προσωπικά βρίσκω πως στεγνώνει και ακόμη πιο γρήγορα όταν αφήσω τα νύχια μου για πέντε λεπτά σε φως ήλιου. Η διάρκειά του είναι σίγουρα μία εβδομάδα και παραπάνω και δεν χάνει καθόλου τη γυαλάδα του. Έχει μία όχι ιδιαίτερα παχύρρευστη σύσταση και δεν "τραβάει" το βερνίκι από κάτω όπως άλλα διάφανα. Δίνει ένα τέλειο εφέ τζελ στα νύχια χωρίς να χρειάζεστε εξειδικευμένα τζελ βερνίκια και led λάμπες.

Εμπνεύστηκα από τα σχέδια που είδα στη σελίδα της CND και αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ τη δικιά μου εκδοχή Art Vandal. Ξεκίνησα με μία λευκή βάση. Έβαλα ακανόνιστα βερνίκι από το Digi-Teal και αμέσως έκανα πινελιές με ένα φλατ συνθετικό πινέλο βουτηγμένο σε ασετόν. Έκανα ακριβώς την ίδια διαδικασία με το Magenda Mischief. Αυτό έδωσε το εφέ νερομπογιάς στα νύχια μου και ο συνδυασμός τον χρωμάτων δούλεψε υπέροχα στο σχέδιο. Τελείωσα με μία στρώση από
ένα ανοιχτό rose gold glitter και τοποθέτησα μικρά κομμάτια από ένα βερνίκι με πολύ χοντροκομμένα flakies glitter που είχα πάρει πριν χρόνια στα Η&Μ. Το βερνίκι αυτό μοιάζει με τα Shattered Glass Nails που υπάρχουν παντού αυτόν τον καιρό. Τελείωσα περνώντας δύο στρώσεις από το Weekly Top Coat.




Εσείς έχετε δοκιμάσει τα βερνίκια CND; Ποια απόχρωση μου προτείνετε να επιλέξω; Μπορείτε να δείτε όλα τα προιόντα της εταιρίας στη σελίδα τους www.e-creativegroup.gr καθώς και όλα τα beauty-nail νέα στη σελίδα www.nail-fashion.gr  .

2 σχόλια: