”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Haul: Nail Polish, Nails Strips & A Lipstick


Έχω ήδη πααρα πολλά βερνικια το ξέρω αλλά φανταστείτε το εξής: Μπαίνεις με τη μαμά σου στο euro shop γιατί είναι Τετάρτη και είναι το μόνο μαγαζί ανοιχτό, θέλεις απεγνωσμένα να σταματήσεις αυτό το αίσθημα "θέλω να αγοράσω όλα τα καλλυντικά του κόσμου" και έρχεσαι αντιμέτωπη με υπέροχα βερνίκια και ταινίες-sticker για τα νύχια, και όλα αυτά στη συγκλονιστική τιμή του 1€;;;;; Ε πείτε μου εσείς θα κρατιόσασταν; Μαζί με τα υπόλοιπα βλέπω και το κραγιόν και λέω γιατί όχι; Και να που βρέθηκα με 10 πράγματα περισσότερα στη συλλογή μου και 10€ λιγότερα στο πορτοφόλι...της μαμάς! Να ναι καλά η γυναίκα! χαχα Καλά καταλάβατε σήμερα θα μιλήσουμε για μικρούτσικες αγορές που έκανα πριν αρκετές μέρες. Βρήκα βέβαια υπέροχα προϊόντα οπότε δεν θα παραπονεθώ άλλο! 




Τα βερνίκια της εταιρίας Sixteen Cosmetics άρχισα να τα χρησιμοποιώ το καλοκαίρι και μου άρεσαν αρκετά. Έτσι λοιπόν είπα να πάρω και κάποιο πιο φθινοπωρινό χρώμα. Γενικά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις για τα συγκεκριμένα. Έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος, στεγνώνουν πολύ γρήγορα και κρατάνε αρκετό καιρό στα νύχια. Έχουν μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και , αν και με μερικά δεν ήμουν ικανοποιημένη γιατί ήταν πολύ διάφανα, τα περισσότερα που έχω πάρει μου έχουν βγει υπέροχα! Και κοστίζουν και 1€! Βέβαια από reviews που έχω δει μπορείτε να τα βρείτε και σε μικρά καταστήματα καλλυντικών 1,80€ και 1,90€ αλλά και πάλι είναι πάρα πολύ καλή τιμή! Τα χρώματα που επέλεξα είναι τα εξής:

Sixteen Cosmetics Long Lasting Nail Polish no506: Τελευταία λατρεύω το χακί στα νύχια και στα μάτια. Αυτό είναι ένα υπέροχο χακί χρώμα με χρυσό και μπρονζέ shimmer. Το έχω ήδη φορέσει και το λάτρεψα!


Sixteen Cosmetics Long Lasting Nail Polish no508: Ένα καφέ ιριδίζον με rose gold shimmer, πολύ ενδιαφέρον χρώμα. Δυστυχώς θέλει τρία χέρια για να δείξει κανονικά το χρώμα του σκέφτομαι όμως να το χρησιμοποιήσω πάνω από μαύρο βερνίκι!


Sixteen Cosmetics Long Lasting Nail Polish no406: Το συγκεκριμένο είναι ένα creamy ανοιχτόχρωμο γκρι χρώμα με ελάχιστα πράσινους υποτόνους. Μου αρέσει πολύ ειδικά όταν τα νύχια μου είναι λίγο πιο κοντά.


Sixteen Cosmetics Long Lasting Nail Polish no534: Αγαπημένο dusty rose-nude, το έχω ήδη φορέσει δυο τρεις φορές και μου αρέσει πολύ. Είναι από αυτά τα χρώματα που αν δεν ξέρεις πως θες να βάψεις τα νύχια σου σε βγάζουν από τη δύσκολη θέση δίνοντας πολύ elegant όψη!



Sixteen Cosmetics Long Lasting Nail Polish no526: Τέλειο βαθύ κόκκινο προς το κεραμιδί. Ιδανικό για την εποχή ειδικά τώρα που μπαίνω σιγά σιγά σε πιο Christmas Spirit!


Στη συνέχεια θα σας δείξω τα nail strips που βρήκα σε πολύ όμορφα σχεδιάκια. Τα nail strips είναι αυτοκόλλητες ταινίες για τα νύχια. Απλά τις ξεκολλάς και τις κολλάς στα νύχια. Αν θέλετε μπορώ να σας κάνω ξεχωριστό review γι'αυτές. Είναι από την εταιρία Di Bo Nails.


Τέλος πήρα δοκιμαστικά ένα κραγιονάκι από την εταιρία Miss Rose το οποίο τελικά μου αρέσει πολύ. Είναι από τη σειρά Silky Matte Lipstick και είναι ένα γλυκό nude-καφέ στους τόνους της καραμέλας.



Η απόδοσή του είναι καλή, είναι αρκετά ενυδατικό και έχει ημιματ τελείωμα.Έχει και πολύ όμορφη συσκευασία:)



Αυτά λοιπόν ήταν τα πραγματάκια που βρήκα. Η ποιότητά τους σχετικά με την τιμή είναι πολύ καλή και σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις και στα μανό και στο κραγιόν.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Ποια η γνώμη σας;








33 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία όλα! Με γεια! Αχ αυτές οι μαμάδες, γλύκες είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι είναι!! Και η δική μου αν δει ειδικά κάτι και της αρέσει δεν έχει δευτερη σκέψη το παίρνει κατευθείαν! χιχι

      Διαγραφή
  2. Mεγειά!!!Μου άρεσε πολύ το 508!!Θα το δω από κοντα!!
    Πού έχει euro store??Εγώ τα βρίσκω 1,70! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 508 δεν δείχνει ακριβώς οπως στο μπουκαλακι στα νυχια αλλα ειναι και παλι πολυ ιδιαιτερο. Εγω προς το παρόν τα παίρνω από το euro shop της Σπάρτης.Στην Αθήνα δεν έχω βρει κάπου ακόμη αλλά μπορείς να μπεις στη σελίδα τους στο fb και να δεις αν υπάρχει κάποιο που να σε βολεύει! :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα ολα! Με γεια σου! :)
    Μου αρέσουν τα χρώματα που επέλεξες στα βερνίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Απ'ότι έχω καταλαβει έχουμε και οι δύο ιδιαίτερη αδυναμία στα βερνικια:):)

      Διαγραφή
  4. Nail strips δεν έχω δοκιμάσει ποτέ και πάντα ζηλεύω τα σχέδια τους!
    Με γεια σου όλα τα πραγματάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάζω ποστ αφιερωμένο σ αυτες για να σας πω και για την εφαρμογή κτλ. Είναι πολύ εύκολο να τις χρησιμοποιήσεις ομως! Να τις δοκιμάσεις:):)

      Διαγραφή
  5. Ναι και γω θέλω review για τις ταινίες να μας πεις αν οι συγκεκριμένες κάνουν καλή εφαρμογή!!
    με γεια και τα χρώματα πολύ ωραία!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όντως έχει πολύ ωραία συσκευασία το κραγιονάκι!και πολύ ωραία απόχρωση βέβαια!με γεια σου όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανα τα χρωματάκια!! Μου αρεσουν και τα πέντε πολύ!! Με το που διάβασα ότι στεγνώνουν και πολύ γρήγορα, ενθουσιάστηκα!! Πολύ βασικό! Σιγουρα θα τα αναζητησω! Με γειά σου όλα! Και είμαι ήδη σε αναμονή για το ποστ με την εφαρμογή τους!!;) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάαρα πολύ καλά!! Εγώ έχω εκπλαγεί! χιχι Απλά σε μερικά η φόρμουλα είναι λίγο πιο διαφανη γι αυτό πρέπει να τα προσέξεις:) Θα ερθει σύντομα και το ποστ με swatches!

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα τα πραγματάκια που πήρες ειδικά το κραγιόν μου άρεσε πάρα πολύ,με γεια να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Κι εγώ δεν το περιμενα να ειναι καλο το κραγιον αλλα το εχω αγαπησει:):)

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία! Θα ήθελανα τα δω και φορεμένα. Κάνε ένα ποστ!

    Και για τις ταινίες να κάνεις. Δεν έχω ιδέα πως χρησιμοποιούνται. Τέλος το χρώμα που έχεις στα νύχια σου στην τελευταία φοτό είναι πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σίγουρο ότι θα τα δείτε φορεμένα σε κάποιο ποστ αν όχι όλα μαζί το καθένα ξεχωριστά! Ήδη έχω ετοιμάσει δύο:) Για τις ταινίες θα κάνω σίγουρα!
      Το χρώμα που φοράω είναι το strike up a cosmo από china glaze, το έχω δείξει κι εδώ http://mintfloraldiary.blogspot.gr/2013/10/beauty-joint-haul-part-ii-nail-polish.html αν θέλεις να το δεις:)

      Διαγραφή
  10. Αυτά τα βερνίκια θα τα έχω σίγουρα υποψην μου. Γιατί η τιμή τους είναι απίστευτα δελεαστική...

    Φιλιά πολλά
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά για την τιμή τους!! Σίγουρα να τα δοκιμασεις:)

      Διαγραφή
  11. Φανταστικα τα nails strips, θελω και εγω να μαθω περισσοτερα , φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nail strips δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, είμαι λίγο διστακτική για το αποτέλεσμα και την τοποθέτηση, οπότε περιμενω το review!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολα στην τοποθέτηση οπότε μην σε αγχώνει αυτό!:)

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Οο σε ευχαριστώ Χαρα!! Και μένα τα μανό είναι τα αγαπημένα μου!;) χιχι

      Διαγραφή
  14. Το βερνίκι 406 και το κραγιόν είναι εξαιρετικά!
    Όμορφο haul!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ιδιαίτερο χρώμα το 406 και δειχνει πολύ ομορφο και στα νύχια:)

      Διαγραφή
  15. Με γειααα πολυ ομορφες επιλογες ολα τους ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή