”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Liebster Award #2 My fall edition


Το δεύτερο βραβείο Liebster για το blog μου δόθηκε από τη γλυκύτατη Σοφία του Sofia's Beauty World την οποία και υπερευχαριστώ που μου το έδωσε! Τις απαντήσεις μου για το πρώτο μου βραβείο Liebster μπορείτε να τις δείτε εδώ. Πάμε όμως να δούμε το βραβείο :):)


Κανόνες
Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου
Απάντησε τις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag και φτιάξε 11 δικές σου ερωτήσεις που θα απαντήσουν όσοι θα βραβεύσεις
Διάλεξε 11 άτομα των οπoίων το blog έχει λιγότερα από 200 μέλη, βράβευσέ τα και ανάφερέ τα στο post σου
Ενημέρωσε τα άτομα που έχεις βραβεύσει
Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε βράβευσε
Δεν μπορείς να βραβεύσεις αυτόν που σε βράβευσε

11 πράγματα για μένα:

1. Έχω υπερβολικά μακρυά και πολλά μαλλιά. Και δεν θα τα κόψω ΠΟΤΕ! (το πιστεύω!)
2. Δεν ασχολούμουν ποτέ ιδιαίτερα με τις ταινίες αλλά από όταν είμαι φοιτήτρια... χαμός
3. Είμαι πολύ χουζούρο, σύμφωνα με ισχυρισμούς άλλων γκουχου γκουχου :)
4. Μερικές φορές όμως δυσκολεύομαι πααααρα πολύ να κοιμηθώ μάλλον εξαιτίας του υπερβολικού μου άγχους!
5. Είμαι επίμονη σαν άνθρωπος αλλά δεν μου βγαίνει πάντα σε καλό (κρίση αυτογνωσίας)
6. Δεν αντέχω το τρέξιμο για κανέναν λόγο τρελαίνομαι όμως για το περπάτημα.
7. Αν το γλυκό μου δεν έχει σοκολάτα δεν θεωρείται γλυκό! Γι αυτό και δεν θα πάψω να θέλω να φάω γλυκό μέχρι να φάω κάτι με σοκολάτα
8. Παλιότερα έπαιζα βόλεϊ αλλά παραδέχομαι ότι απέτυχα σε μεγάλο βαθμο..χεχε
9. ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩ τα Doritos με τυρί και σάλτσα στα Village Cinemas!!!!! nom nom nom Μερικές φορές τα τρώω και για μεσημεριανό :D
10. Νομίζω ότι όλα τα ζωάκια και τα λουλουδάκια έχουν φωνή και μάλιστα σκέφτομαι τι μπορεί να λέει και το καθένα τους
11. Μου αρέσει πολύ να πίνω ζεστό τσάι το χειμώνα, με μια κουβέρτα και ένα καλό βιβλίο ή μια ωραία σειρά! :)
11 ερωτήσεις που μου έγιναν:

1) Αν σου έλεγαν να επιλέξεις μεταξύ μάσκαρα,ρουζ ή κραγιόν τι θα διάλεγες?

Κραγιόν! Έχω αρκετά πυκνές βλεφαρίδες οπότε με ένα κραγιόν όλα δείχνουν καλύτερα. Συν ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σαν ρουζ ;)

2) Ποίο είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ?

Δαχτυλίδια και κολιέ! Τρελαίνομαι. Θέλω όμως να βρω και ένα ωραίο ρολόι.

3) Τι θα άλλαζες στην εξωτερική σου εμφάνιση?(ένα χαρακτηριστικό)

Θα το πω....... ταααα μπούυτια μου!! Δεν χάνουν γραμμάριο τα άτιμα! χαχαχα

4) Ποίο είναι το πιο ωραίο βιβλίο που έχεις διαβάσει?

Οχ γιατί το κάνεις τώρα αυτό;;;;; Να διαλέξω ένα μόνο βιβλίο δηλαδή;;;; Χμμ... Ο Μπρούτζινος Καβαλάρης της Πωλίνα Σίμονς! Να το διαβάσετε οπωσδήποτε ΟΛΕΣ!

5) Έχεις τατουάζ ή piercing? Αν ναι ,που?

Δεν έχω τίποτα. Εκτός από κλασικά τρυπημένα αυτιά.

6) Τι μουσική  σου αρέσει να ακους?

Rock, λίγο metal ( η πολύ σκληροπητυνική μου φάση ευτυχώς πέρασε), funky rock, swing, jazz. Γενικά δεν σνομπάρω κανένα είδος μουσικής! Εκτιμώ τα ωραία τραγούδια αλλά απεχθάνομαι τα σκηλοτράγουδα.... Για μένα δεν κατατάσσονται στη μουσική :/ .

7) Βγαίνεις ποτέ βολτίτσα χωρίς να έχεις βαφτεί?

Αμέεεε! 

8) Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου?

Καλοκαίρι και μετά Άνοιξη!

9) Ποία χώρα θέλεις οπωσδήποτε να επισκεφθείς κάποια στιγμή?

Ιταλία.... και Γαλλία και Αγγλία και Ρωσία και απ όλα! χαχα

10) Τι χρώμα έχουν τα μάτια σου?

Καστανά.. αλλά μπορώ να τα βαφτίσω πράσινα;;; Έχουν προοπτικές :(

11) Έχεις κάποιο κατοικίδιο?

Πιάνονται τα καναρινάκια και δύο περιστέρια που ταΐζουμε;; χαχα

Τα blogs που βραβεύω:



Κι όμως κατάφερα να βρω 11!!!! Κάποιες κοπέλες έχουν πάνω από 200 μέλη και άλλες έχουν ξαναβραβευτεί αλλά νομίζω ότι σε όλες αξίζει για αυτό και τους το έδωσα!! :):)

Και τώρα οι δικές μου 11 ερωτήσεις για εσάς;

1. Αγαπημένο περιοδικό.

2.Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που σου αρέσει περισσότερο να ψωνίζεις;

3. Τι σε χαρακτηρίζει περισσότερο; (κάτι από την εμφάνιση, την προσωπικότητά σου κτλ)

4.Δίνεις περισσότερο χρόνο να φτιάξεις τα μαλλιά ή τα νύχια σου;

5. Τι σε ηρεμεί;

6.Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία καλλυντικών;

7. Πες μία αγαπημένη ταινία, μία σειρά και ένα βιβλίο για αυτή την εποχή (δώστε ιδέες γιατί έχω ξεμείνει και η βαρεμάρα χτυπάει αλύπητα!)

8. Ποιό ρόφημα ή αναψυκτικό απολαμβάνεις να πίνεις αυτή την εποχή;

9.Ποιο είναι το αγαπημένο σου fall κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου;

10. Ankle booties, combat boots, biker boots ή rider boots;

11.Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο το φθινόπωρο;

* Έκανα τις μισές ερωτήσεις σχετικές με το φθινόπωρο για να μην γίνονται βαρετές :):) Ελπίζω να μην πειρααζειιι χιχι!
Θα χαρώ να δω από όλες σας τις απαντήσεις σας!! Περιμένω εεεε;;

26 σχόλια:

  1. σε ευχαριστώ πολύ!!!θα το κάνω σύντομα!!!επίσης έχουμε πολλά κοινά ! το 3,4,5,6,7,8,9,10,11!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα βλέπω λίιγα κοινα!! χαχαχα Περιμένω και τη δική σου ανάρτηση λοιπόν!!

      Διαγραφή
  2. Ροκού και εσύ ε?? Ταιριάζουμε <3
    Σε ευχαριστώ πάααααρα πολύ για το βραβείο,μου έφτιαξες το βράδυ, θα το κάνω πολύ σύντομα με μεγάλη μου χαρά (αύριο λογικά)!

    Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροκου δε λες τίποτα!! Σου λέω ευτυχώς πέρασα τη φάση του σκληροπηρυνικού μέταλ!! Αλλιώς όχι λουλουδάκια και ροζ και μιντ..... μααααυρα όλα! Αντε και καμια νεκροκεφαλή! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Και εγώ την πέρασα την μεταλοφάση...Την πέρασα? Καλά δεν παίρνω και όρκο, στυλιστικά πάντως την πέρασα χαχαχα!

      Σε λίγο ανεβαίνει οι απαντήσεις μου :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Έτοιμο!! http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-part-3.html#more

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολυ Μπετυ μου, υπεροχες ερωτησεις εκανες και αν και εκανα παλια το βραβειακι αυτο θα κανω αναρτηση για να απαντησω στις ερωτησεις σου φυσικα χιχι. Καλα τελειες οι απαντησεις σου και ταιριαζουμε σε παραααααα πολλα επαθα πλακα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερινάκι!!! :):) Την προηγούμενη φορά σου είπα μου ξέφυγες γιατί μόλις το είχες κάνει...τώρα όμως! χιχιχι

      Διαγραφή
  4. Μ'αρεσουν πάραααα πολύ οι απαντήσεις σου!!!Ειδικά αυτή με τα λουλούδια και τα ζωάκια!παρακολουθώ τώρα ένα σεμινάριο για τα φυτά...που αποδεικνύει ακριβώς αυτό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουαου αληθεια Βικυ μου? αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον, και εγω ειχα/εχω αυτη την εντυπωση απο παντα και σκεφτομαι τι μπορει να λενε και αν...ειδικα για τα φυτα...αν εχουν ψυχη κτλ χμμμμ μπηκα σε σκεψεις παλι :P

      Διαγραφή
    2. 8a sou steilw to link tou internetikou seminario sto fb!!mporeis na kaneis eggrafi mexri telos tis evdomadas an den kanw lathos!
      einai polu polu endiaferon! :D

      Διαγραφή
    3. Βίκυ με ενδιαφέρει και εμένα πολύ .Αν δεν σου κάνει κόπο θα μου στείλεις και εμένα το link?Eυχαριστωωωω!!!

      Διαγραφή
    4. Κορίτσια σας λέω αφού τα καταλαβαίνω εγώ τι λενε!! Πως γίνεται!! Άρα μιλάνε!!! Πράγματι ενδιαφέρον το σεμινάριο!! :)

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ για το βραβείο σου,θα κάνω update στο ήδη υπάρχον βραβείο :$
    Μιλάμε εντάξει, πρέπει να είσαι η αδερφή που δεν έχω, πραγματικά όμως:$
    Οι μόνες διαφορές που βρήκα είναι οι αγαπημένες σου εποχές,αφού εγώ αγαπώ χειμώνα :$ χιχι
    Επίσης,δεν έχω διαβάσει το βιβλίο που αναφέρεις, αλλά προβλέπω να το αγοράζω γιατι λογικά θα μου αρέσει, και επίσης δεν έχω κατοικίδια:$
    Κατά τ'άλλα, όλα τα άλλα είναι ίδιαααααα, αδερφούλα χιχιχ
    Να περιμένεις update στο blog μου να δούμε κι εκεί τί παίζει:Ρ φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα αδερφούλα!! Περιμένω πραγματικά το update! Δεν γίνεται τοοσα κοινα!!! Έχω πάθει πλάκα! χιχιχι

      Διαγραφή
  6. ευχαριστω πααααρα πολυ για το βραβειακι <3
    υπεροχες οι απαντησεις σου!
    Αν βρω χρονο θα το αναρτησω κι εγω, αν και το εχω κανει ηδη αλλα θα ηθελα να απαντησω και στις ερωτησεις σου :)
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ αν το κάνεις!! :):):) Περιμένω την ανάρτησή σου!
      kisses

      Διαγραφή
  7. Μπέτυ μου υπέροχες οι απαντήσεις σου.Το διασκέδασα πολύ!!!Ομολογώ οτι και εγώ βρήκα πολλά πολλά κοινά αλλά αδερφάκι βρήκες ήδη.lol
    O Μπρόυτζινος Καβαλάρης είναι υπέροχο βιβλίο ,όταν το διάβασα θυμάμαι πλάνταξα στο κλάμα.Τόσο συναίσθημα τόσο ωραία γραφή.Πραγματικά διαβάστε το ΟΛΕΣ.
    Οσο για τα ζωάκια και τα λουλουδάκια με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη.Τι κι αν δεν τα ακούμε,εμείς?Μου αρέσει η σκέψη αυτή γιατί σε κάνει να σέβεσαι περισσότερο την ζωή όποια μορφή κι αν έχει.Φιλάκια πολλά.Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Σοφία μου για τον Μπρούτζινο!!! Αγαπώ Αλεξάντερ!! χαχα
      Ελα και εσύ να γίνομαι πολλές sisters!! χαχαχα
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  8. Τέλειο post και απαντήσεις, θα προσπαθήσω να το κάνω γιατί μ'αρέσει πολύ! Σ'ευχαριστώ Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλη μου σε ευχαριστω!θα κανω συντομα update στο post μου~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν ενημερωσες τον κοσμο για τα μουσικα σου ταλεντα χεχεεχ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή